Surf mee naar Spanje!

Mijn stageplek!

Helloo iedereen!

Eindelijk is mijn stageplek dan bekend en het land is geworden: Spanje!
Ik zal van 16 mei t/m 11 september aan het werk zijn op camping Vilanova Park @ Vilanova i la Geltrú. Maar ik vlieg al op 13 mei samen met Ritva, dan hebben we nog een lekker weekend om even rond te kijken.

Om iedereen op de hoogte te kunnen houden van wat ik daar allemaal doe, zal ik om de zoveel tijd een berichtje plaatsen op deze site. Ook kun je zelf jouw email adres invoeren aan de rechterkant, zodat je automatisch een berichtje krijgt als ik iets heb gepost.

Dit is nog een link van de camping waar ik zal verblijven:
http://www.vacansoleil.nl/camping/info/spanje-costa-dorada/vilanova-i-la-geltru/camping-vilanova-park/VAC/1/2101000/

Reacties

Reacties

astrid

hoi Danielle!leuk joh dat we je belevenissen straks kunnen volgen!Ik hoorde al dat je gaat vliegen,1e keer toch???Ben je er lekker snel(ipv de auto).

andries

o,o, wat zal ik je missen. Vooral op vrijdag, haha !

Stéfan

Echt leuk voor je Danielle. Ik zal je zeker blijven volgen;) Dan moet ik je ook een tijdje missen maarja dan heb je wat te vertellen als je terug bent..... Veel succes en veel plezier daar!

Shirley

Ik zal je volgende week maandag vertellen hoe het er uit ziet op de camping hihi! Zal het er even lekker vies en kapot maken zodat jij dat allemaal mag schoonmaken/repareren haha! grapje schat.. Ben echt blij voor je! Want volgens mij is het een super leuke camping zo ik die verhalen heb gehoord.

Nou we spreken elkaar weer :) en zal je bloggen lezen, vind ik wel leuk!

xxx

Danielle

@ Astrid.
Ja dit wordt de eerste keer vliegen, lijkt me wel leuk! :D

Danielle

En echt heel leuk dat jullie me willen volgen deze zomer!

Mariska

heeeel veel plezier en succes!

kus.

astrid

hey Danielle!!Hoe was het vliegen??En hoe is het nu in Spanje?Mooi weer?

Anouk

Daniëlle ik wil een verhaaltje lezen :) Hoe is je reis gegaan? Hoe is de camping? de mensen? de omgeving?
Kortom hoe bevalt het je daar?!
Xx

Laura

Ook ik ben benieuwd. Ik post me het leplazeris, in tegenstelling tot jou ;) Ik heb zelfs mn best gedaan om spaans te praten gister ;)

alice

how is live op de camping daniëlle?
heb je het nog steeds goed naar je zin en bevalt
het werken daar?
en hoe gaat het met het spaans spreken?

liefs en groetjes uit goes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!